trečiadienis, rugpjūčio 24

Super Lady.* blog'o 150-tadienis

Sveikos mielos panelės !!! Skubame jums pranešti apie Super Lady.* blog'o 150-tadienio PARTY. Rugpjūčio 28 dieną (sekmadienį) 20 valandą laukiame jūsų Berlinos komentaruose, švesim Super Lady.* blog'o 150-tadienį. Bus daug linksmybių, apdovanojimų, piniginių prizų,galimybė pabendrauti su blog'o rašytojomis ir klausti įvairių klausimų, o vakarėlio pabaigoje paruošėme jums vieną staigmenėlę, intriguoja? Užsuk ir nepraleisk metų vakarėlio, pažadame bus smagu. Aprangos kodas: Ilgos suknelės (nesvarbu kokios spalvos). Neužmiršk atsinešti geros nuotaikos ;) Susitiksime vakarėlyje !!!! P.S. Merginos, būtų malonu, jei ateisite parašykite komentaruose savo sp vardą, arba galite užsiregistruoti skype, ar parašyti kuriai nors iš blog'o komandos narių;}
Super Lady.* blogo komanda ;}*

15 komentarų:

  1. Mano panele Liuciutaure :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano paneles vradas eliza32.Galesiu i vakareli?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano panelė vardu Kamilė99987

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano panelė vardu Angeliukazzz50

    AtsakytiPanaikinti
  5. maloniai lauksime jūsų visų mūsų vakarėlyje :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mano panelės vardas Garstyčia - Ar galėsiu dalyvauti vakarėlyje?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mano panelė Grakšė
    Būtinai ateisiu

    AtsakytiPanaikinti
  8. Mano paneles vardas-->Kamkikeaaaaaaaaaaaa

    AtsakytiPanaikinti
  9. Mano paneles vardas Sandra122354698

    AtsakytiPanaikinti
  10. mano sp vardas fafinetexxx8

    AtsakytiPanaikinti
  11. sveikos cia vakarelis?

    AtsakytiPanaikinti