pirmadienis, balandžio 2

Naujos padejėjos

Naujos padejėjos
Labai džiaugemės, kad šįkart labai aktyviai pildėte anketą į padejėjas iš viso mūsų anketą užpildė, net 61 panelės :) Buvo labai sunku išsirinkti, be antrakos prie mūsų komandos prisijungė panelė
Lorrela :)
 Dziuliet 
Keitlinaa
Super Lady.* blog'as atsidarys BALANDŽIO 4 D. :)
Pagarbiai Super Lady.* blog'o komanda

3 komentarai:

  1. Labai džiugu kad atsidarė blogas. O kodėl Lorella pateko be atrankos? Gal ir kitos panelės gali taip padaryti?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kol kas blog'as dar pilnai neatidarytas. O Lorrela pateko, dėl kitų priežasčių, tačiau dabar kol kas nereikia padejėjų

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika,aš vis bandau būti šio blogo padėjėja.Ir pildžiau aš tą apklausa,bet man nepavyko ;(. Jums spręsti ar aš būsiu šio blogo padėjėja ,bet jums sakau,kad aš esu labai patyrusi rašyti blogus.

    Pagarbiai Estrela22222222222

    AtsakytiPanaikinti